fredag 14 oktober 2016

Goder afton!!
I väntan på "Vain elämää" så ska jag hälsa på här inne! Det var en vacker aftonrodnad just, men på mina foton inte så bra som i verkligheten.  I morgon kommer två barnbarn till mommos för att övernatta. Mamma och pappa ska på en fest. Det blir inte ofta nu för tiden. Har riktigt saknat dom.
      Har börjat fundera på att åka ner till Kimito en sväng, helt ensam. Bo på Labbnäs några dar och hinna hälsa på några vänner, åka till Kasnäs och äta, kanske till Sagalund. Så vill jag gärna se Amos Anderssons residens också ännu. Hälsa på boutique Isabell där jag hade mina smycken. De har nog ändrats en hel del sen den tiden, vill jag tro. Heter det inte att övning ger färdighet.  Hoppas!  Nå det om det, fantasierna är på ännu, inget riktigt bestämt. Men min gubbe tycker jag ska åka. Han kan inte komma pga att han just fått "nytt knä" ochinte kan sitta i bil så länge. Dåligt med mitt sittande också men man får lov att stanna oftare. Oj Kiisan Pirtti måste jag uppleva om det blir av.
 

Inga kommentarer: