lördag 29 oktober 2016

Idag har vi firat lilla 7 åringen -
                                Thelma!!!!
Så trevlig dag igen! Alltid någon som fyller år då man har 5 rara barnbarn. Stella och Thelma hämtade jag redan på morgonen och så firade vi hemma hos oss då pappa är ute och fiskar och mamma var på jobb.  Rolig dag för oss gamlingar.
        Inkommande tisdag som jag så väntat på är snart här!! Då är det jag som hoppar i bilen  och styr iväg mot  Kimito!!! Yess!!!!!!!
        Redan första kvällen får jag träffa Chrisse som kommer och hälsa på mej till 
Labbnäs semesterhem. Där ska jag sedan bo några dagar, kanske till lördag. Men det kommer att vara litet vad jag vistas där för jag har fullt program så hotellrummet är nog bara för sovandet, dusch etc.  Ska till kasnäs med två killar, tråffis med tjejkompisar på Mc Daniels, Dalhöjden Dalsbruk, Stenmo Biggan mm mm.
Ååå vad jag ska njuta!!
Men nu några foton från denna dag:
Willson håller ett öga på situationen.
Thelma, födelsedagsbarnet bredvid storasyster Stella.



Där ligger han ännu, doggen.
 Här en till liten doggydogg, Gilda. Nöjd alltid då Stella & Thelma kommer.


 Mommo tycker inte om långa hår som hänger i ansiktet och ner i mattallriken.
 ....Men Thelma tycker om mommos smyckeställning.


     

Inga kommentarer: